وکیل حقوقی در اصفهان یک وکیل متخصص
نوشته شده توسط : b.gholami

در حال حاضر وجود فردی مشاور و پشتیبان مردم در مسائل حقوقی و قضایی و آگاه به این مسائل ضروری و ضروری است. مسائل حقوقی مسائلی است که شامل همه مسائل می شود.

برای مشاوره از وکیل حقوقی لازم است آن وکیل در آن امر قضایی یا حقوقی تخصص داشته باشد. در حال حاضر در اکثر کشورهای دنیا موضوعات وکالت به صورت تخصصی دسته بندی می شود اما در ایران این امر به صورت رسمی شکل نگرفته است. مثلا یک وکیل متخصص در امور تجاری است، فقط در این زمینه مشاوره می دهد.وکیل حقوقی در اصفهان  اینجا کلیک کنید .

انواع وکلا

حتما شنیده اید که در امور خود باید از وکیل متخصص کمک بگیرید و سوالی دارید که به چه کسانی وکیل خبره می گویند؟

به شخصی که در بیان قانون مهارت داشته باشد و دانش حقوقی کسب کرده باشد، وکیل نامیده می شود. اما وکیلی که در مسائل خاص نسبت به سایر مسائل قضایی و حقوقی تجربه بیشتری داشته باشد، وکیل متخصص  در آن امور نامیده می شود. به عنوان مثال، یک وکیل متخصص در امور کیفری یا امور تجاری.

وکیل خانواده

وکیل خانواده شامل کلیه وکلایی است که از حقوق موکلان خود در امور مختلف در دادگستری دفاع می کنند و از مسائل مختلف خانوادگی مطلع هستند. به همین دلیل معنای عام تری نسبت به نام آن دارد.

وکیل مهاجرت

امروزه مهاجرت بسیار گسترش یافته است به همین دلیل نیاز به وکیل متخصص در این زمینه افزایش یافته است. یک وکیل مهاجرت باید اطلاعات حقوقی کافی و قابل قبولی در امور شهروندی و مهاجرت داشته باشد و بتواند از حقوق افراد در کشور مقصد دفاع کند.

این وکیل باید تخصص حقوقی در امور مهاجرت داشته باشد.

وکیل املاک

وکیل کارشناس املاک به وکیلی گفته می شود که از مسائل و امور عقیم یا غیر عقیم املاک مطلع باشد. این وکیل در امور حقوقی و قضایی بسیار فعال است.

وکیل شرکتی

شرکت های تجاری مانند شرکت های با مسئولیت محدود و سهامی و همچنین شرکت های غیرتجاری مانند شرکت غیرانتفاعی فرهنگی به وکیلی نیاز دارند که اطلاعات کافی در زمینه امور حقوقی شرکت ها داشته باشد و از آنها مطلع باشد و شرکت را یاری کند. تا اهداف قانونی خود را به بهترین نحو پیش ببرد. به این وکیل وکیل شرکت تخصصی گفته می شود.

وکیل حقوقی قراردادها

قراردادهای زیادی بین اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی منعقد می شود. وکیل متخصص در قراردادها، وکیلی است که از این نوع قراردادها مطلع بوده و کنترل کافی بر قراردادها داشته باشد.

وکیل چک و سفته

وکیل متخصص چک و سفته از مسائل مربوط به این مسائل مطلع بوده و از جزئیات این مسائل آگاه است.

منبع 





:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: